خانه وبلاگ pH متر گوشت-pH متر مخصوص غذا با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



pH متر گوشت-pH متر مخصوص غذا با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

pH متر گوشت-pH متر مخصوص غذا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع pH متر گوشت-pH متر مخصوص غذا را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات انواع ph متر-قیمت ph متر ایرانی-قیمت ph متر هانا-نحوه کار با ph متر-طرز کار با ph متر قلمی-بهترین برند ph متر که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

pH متر گوشت-pH متر مخصوص غذا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع انواع ph متر-قیمت ph متر ایرانی-قیمت ph متر هانا-نحوه کار با ph متر-طرز کار با ph متر قلمی-بهترین برند ph متر  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع pH متر گوشت-pH متر مخصوص غذا باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 
pH متر گوشت-pH متر مخصوص غذا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع pH متر گوشت-pH متر مخصوص غذا در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ph متر-قیمت ph متر ایرانی-قیمت ph متر هانا-نحوه کار با ph متر-طرز کار با ph متر قلمی-بهترین برند ph متر  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از pH متر گوشت-pH متر مخصوص غذا را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

pH متر گوشت-pH متر مخصوص غذا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  pH متر گوشت-pH متر مخصوص غذا را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی انواع ph متر-قیمت ph متر ایرانی-قیمت ph متر هانا-نحوه کار با ph متر-طرز کار با ph متر قلمی-بهترین برند ph متر  توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم. 

 

 

Ph متر (پی اچ متر) دستگاهی کاربردی بوده که به کمک آن میتوان مقدار اسیدیته و یا باز بودن یک محلول را با دقت و به صورت عددی اندازه گیری کرد. برای سنجش مقدار ph علاوه بر دستگاه پی اچ متر از سایر شناساگر ها نیز استفاده می شود که با توجه به تغیر رنگ شناساگر و تطابق چشمی آن با جدول مقدار اسیدیته قابل محاسبه است. انواع گوناگونی از پ هاش سنج ها در بازار موجود است که از طریق فاکتور هایی مانند شکل ، گستره اندازه گیری ، کاربرد و دقت اندازه گیری قابل طبقه بندی می باشند
دستگاه ph متر چیست و چگونه کار می کند؟
پی اچ متر بر اساس اندازه گیری میزان فعالیت یون هیدروژن در محلول ها کار می کند. اگر میزان فعالیت یون هیدورژن ( H+) در محلول بیشتر باشد میزان اسیدیته آن نیز بالاتر خواهد بود و برعکس، اگر فعالیت یون هیدروکسیل (OH-) در محلول بیشتر باشد میزان قلیاییت (بازی) بیشتر خواهد بود. ph متر در واقع یک دستگاه ولت متر است که به دو الکترود به نام های الکترود واکنش دهنده ph و الکترود مرجع متصل شده است. الکترود واکنش دهنده ph شیشه ای بوده  و الکترود مرجع نقره-کلرید نقره است. زمانی که دو الکترود در محلول شناور می شوند مانند یک باتری عمل کرده و الکترود شیشه ای یک پتانسیل الکتریکی (بار) ایجاد می کند که مستقیماً با فعالیت یون هیدروژن در محلول مرتبط است. (59.2 میلی ولت به ازای هر واحد ph در دمای 25 درجه سانتی گراد) ولت متر با اندازه گیری مقدار اختلاف پتانسیل بین این دو الکترود مقدار اسیدیته را بر حسب ph بیان می کند.
عریف یکای ph
برای بیان اینکه یکا چیست و کمیت فیزیکی در اندازه گیری چگونه تعریف میشود پیشنهاد میشود تا مقاله ” اندازه گیری چیست”  را مطالعه کنید. مفهوم ph  توسط دانشمند دانمارکی به نام لوریتز سورنسن در سال 1903 بیان شد. بر اساس این تعریف ph مقدار کمی یون H+ در محلول ها را بیان می کند. مقدار عددی ph بر اساس لگاریتم  فعالیت متقابل ( دو طرفه ) یون هیدروژن به دست می آید.
استفاده ، نگهداری و کالیبراسیون 
استفاده از دستگاه پی اچ متر بسیار ساده بوده و شرایط خاصی جهت آماده سازی جهت اندازه گیری ندارد. کافی است که الکترود را در داخل محلول شناور کنید تا پس از مدتی عدد دقیق ph بر روی نمایشگر دستگاه ثابت شده و قرائت شود. مهمترین نکات در استفاده از این دستگاه شرایط نگهداری ، تمیز کردن الکترود و کالیبراسیون دستگاه است. برای اندازه گیری های دقیق لازم است حتما دستگاه از قبل کالیبره شود. بسته به نوع الکترود و دستگاه شرایط نگهداری و محلول های تمیز کننده متنوع است و بهتر است برای این کار حتما به کاتالوگ ارائه شده همراه دستگاه مراجعه شود.
نگهداری پی اچ متر
به دلیل حساسیت زیاد الکترود، لازم است این قسمت از دستگاه به دقت تمیز شده و در شرایط خاصی نگه داری شود. تمیز نکردن و یا خشک شدن الکترود باعث آسیب شدید به این قطعه می گردد. بنابراین لازم است  الکترود هنگامی که از دستگاه استفاده نمی شود، در یک محلول که در بسیاری از موارد از KCL و یا آب مقطر است، نگهداری شود. برای این کار معمولا در داخل درپوش الکترود یک اسفنج تعبیه شده که کافیست با محلول نگهدارنده به صورت دائم مرطوب نگه داشته شود. برای تمیز کردن الکترود نیز طبق دستور العمل سازنده دستگاه باید عمل کرد و استفاده از پاک کننده های دیگر توصیه نمی شود.


pH متر گوشت-pH متر مخصوص غذا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات انواع ph متر-قیمت ph متر ایرانی-قیمت ph متر هانا-نحوه کار با ph متر-طرز کار با ph متر قلمی-بهترین برند ph متر  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله pH متر گوشت-pH متر مخصوص غذا را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از pH متر گوشت-pH متر مخصوص غذا را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.  


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟